dinsdag 3 mei 2011

Dag 5: 23 juni 2011


Vandaag maar een kort verslagje en geen foto's, want we hebben werkelijk helemaal niks gedaan vandaag!

Al vroeg ben ik wakker en aangezien ik toch niet meer kan slapen en het veel te warm is om te blijven liggen sta ik maar op. Ruud slaapt wel nog en dus kruip ik achter de laptop en lees mijn mail, facebook, zoek nog wat dingen op etc. Ik laad de foto's op de computer en begin aan het verslag van gisteren. Als ik daar bijna mee klaar ben is Ruud ook op. Ik maak het verslag af en ga dan douchen en ontbijten.

Na het ontbijt installeer ik me met wat tijdschriften op een ligbed op het balkon. Ruud doet even later hetzelfde. Zo spenderen we de volgende paar uren, al lezend en luierend.

Pas tegen 17.00 uur komen we uit onze luie stoelen en gaan er even op uit voor een paar boodschappen. Als we die teruggebracht hebben naar het appartement stappen we opnieuw in de auto en rijden naar Playa de las Americas, een van de grootste badplaatsen van het eiland.

Hier slenteren we wat over de boulevard en gaan uiteindelijk een hapje eten bij restaurant Central Park. Daarna wandelen we terug over de boulevard. We zijn blij als we weer bij de auto zijn, want bij elk restaurant proberen ze je naar binnen te lokken, straatverkopers willen van alles verkopen en overal zijn de drankjes goedkoop...
Na de zoveelste keer een aanbod afgewimpeld te hebben weten we weer waarom we hier niet logeren ;-)

Op het balkon van ons appartement is het inmiddels zeer aangenaam qua temperatuur dus daar gaan we lekker zitten en spelen Yahtzee. Tot zover onze dag, weinig te beleven met ons vandaag, maar hey, wij hebben dan ook vakantie!!

2 opmerkingen:

C en C zei

Groot gelijk dat jullie een luierdag hebben genomen.Ben eens benieuwd hoe bruin jullie terugkomen.Hier is nog steeds geen zon te bespeuren. 14 gr.
Groetjes uit Kerkrade

Bianca zei

Lekker zo'n luierdag!